Patch do CoD WWII poprawi grę online.

CoD WWII

CoD WWII to kolejna odsłona kultowej serii Call of Duty. Teraz przyjdzie nam się zmierzyć z problematyką drugiej Wojny Światowej. Twórcy od początku stawiali wiele na grę online i interakcje między graczami, jednak nie wyszło im to tak, jakby do końca chcieli.

O problemach z grą online pisaliśmy więcej tutaj. W sieci pojawiło się kilka sposobów, aby radzić sobie z niedogodnościami, jednak nie o to chodzi, aby developerzy wypuszczali niezbyt dopracowaną grę. Niestety jeśli chodzi o multiplayer to tak się stało, jednak wydawcy szybko zorientowali się, posłuchali głosu społeczności i postanowili naprawić problemy.

Z oficjalnego oświadczenia Sledgehammer, że w ostatnim czasie priorytetem zespołu była poprawa gry online w CoD WWII. Kilka problemów zlokalizowana i trwają pracę oraz testy, aby następny patch je wyeliminował. Sledgehammer przedstawia, że:

  • Łączność online – poprzedni patch rozwiązał kilka problemów, jednak jednocześnie spowodował nowe, które związane są z wydajnością serwera. W rezultacie postanowiono przejść na serwery P2P. Ogólnie gra jest stabilna, jednak tego typu serwery powodują problemy z migracją hosta oraz inne rodzaje niedogodności. Najważniejszym celem jest przejście na serwery dedykowane.
  • Dedykowane serwery – w ten weekend zostały przeprowadzone rozległe testy, aby sprawdzić stabilność serwerów i przeanalizować wszystkie czynniki, aby w przyszłości szansa na pojawienie się problemów, była jak najmniejsza. Zgromadzone informacji pomogą w przyszłości całkowicie wyeliminować ten problem. Ekipa zaczyna testować dedykowane serwery w USA już od dzisiaj.
  • Rozłączanie rozgrywki z serwera – po wielu próbach czynnik powodujący ten błąd, został zdiagnozowany. Późną nocą zostanie wydany patch, który powinien poprawić niedogodność.

Na uznanie zasługuje fakt, że w pierwszej kolejności – już dzisiaj – miał pojawić się patch, który wprowadziłby mikropłatności do gry. Walutą, którą moglibyśmy kupić za realne pieniądze, byłyby COD Points. Będziemy mogli za nie kupić, na przykład loot boxy. Wprowadzenie aktualizacji zostało przeniesione na 21 listopada z uwagi na wyższy priorytet naprawy niedogodności rozgrywki online. To miły akcent w stosunku do graczy, że twórcy przedkładają problemy ze stabilnością gry nad finanse płynące z dodania mikropłatności.

źródło: klik

Oceń to!

0 0

Dodaj komentarz

Nigdy nie publikujemy Twojego maila. Wymagane pola zostały oznaczone *

Możesz użyć tych tagów HTML.

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.