Z uwagi na zbliżającą się premierę Call of Duty: Black Ops 4 od Activision, światło dzienne ujrzał nowy program celebrujący pasję i kreatywność społeczności Call of Duty. Pierwsza fala materiałów z Black Ops 4 w ramach akcji zatytułowanej #CODNATION zadebiutowała w zeszły weekend, a dodatkowe klipy udostępniono już w sieci – niedługo pojawi się ich więcej.

Kampanię #CODNATION zainspirowała kreatywność społeczności Call of Duty, zachęcając fanów do dołączenia i publikowania swoich doświadczeń z gry. Aby stworzyć serię wideo, Activision podjęło współpracę z twórcami, streamerami i celebrytami, którzy grają w Call of Duty. Nowe materiały będą pojawiały się regularnie w ramach akcji #CODNATION wraz ze zbliżającą się premierą Call of Duty: Black Ops 4 wyznaczoną na 12 października.

Mamy niesamowite szczęście, że posiadamy tak niesamowitą społeczność, która wspiera Call of Duty. Konsekwentnie dostarcza ona świetnej, niezwykle zabawnej zawartości, a #CODNATION wspiera tę kreatywność na zupełnie nowym poziomie – powiedział Rob Kostich, wicedyrektor i główny menadżer Call of Duty. Podekscytowanie fanów w związku z Call of Duty: Black Ops 4 osiągnęło jeszcze wyższy pułap, a premiera 12 października jest tuż za rogiem. Nie możemy się doczekać tego, co nasi fani będą tworzyli korzystając z tej gry.

#CODNATION celebruje niezwykłą kreatywność i pasję, którą dzielimy się poprzez rozgrywkę – powiedział Matt Small, wicedyrektor ds. globalnego marketingu Call of Duty. Gra w Black Ops 4 to przede wszystkim wspólna zabawa, a fani Call of Duty zainspirowali nas, by zebrać te chwile w jedno w taki sposób, który odzwierciedla ich entuzjazm i kreatywność.

W dodatku do serii prezentującej zawartość tworzoną przez fanów, #CODNATION włącza w swoją formułę także premierowy stream charytatywny Call of Duty Endowment jako #CODNATION Challenge. Wcześniej znany jako Race to Prestige, coroczny stream zestawia ze sobą grupę osobistości związanych ze światem gier wideo, uczestniczących razem w „sztafetowym” maratonie gamingowym. Przez dziewięcioletnią historię akcji społeczność Call of Duty pełniła instrumentalną funkcję we wspieraniu fundacji w celu zapewnienia 50000 weteranom wysokiej jakości miejsc pracy. #CODNATION Challenge rusza we wtorek 11 października, w przeddzień światowej premiery Black Ops 4. Fani mogą śledzić @CODE4Vets, by uzyskać aktualne wieści i informacje o #CODNATION Challenge.

Activision podjęło współpracę z 72andSunny Los Angeles, a także z Hecho Studios, by dostarczyć zawartości oraz wsparcia dla twórców związanych z Call of Duty z całego świata w celu tworzenia filmów dotyczących Call of Duty: Black Ops 4, dopasowanych do ich indywidualnych kanału i tonacji ich materiałów. Gry z serii Call of Duty: Black Ops, tworzone przez Treyarch, zyskały wierną społeczność aktywnych fanów, którzy grali w nie łącznie ponad 15 miliardów godzin.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here