Kiedyś to byłyyyyy (przyciski do skakania).

Cory Barlog, dyrektor nadchodzącego wyłącznie na PlayStation 4 God of War, potwierdził kilka interesujących szczegółów na temat gry w wywiadzie dla Gameinformer. Przede wszystkim potwierdził, że gra będzie miała opcjonalne walki z bossami. Oznacza to, że nowy God of War będzie pierwszą grą z serii która nie wymaga wybicia wszystkiego co się rusza.

Po drugie, potwierdził również, że Kratos będzie mógł zwiększać swój pasek zdrowia tak jak w poprzednich grach, jednak sposób w jaki to zrobibędzie różnił się od tego do czego przyzwyczaiła nas seria. Niestety, nie ujawniono żadnych innych szczegółów dotyczących tego, jak to faktycznie zadziała w grze. Wyjaśnił także swoje niedawne wypowiedzi jakoby sekcje gry które spędzamy na łodzi wynoszą od 25% do 30% gry, stwierdzając, że jest to inny sposób podróżowania i w tym czasie odbywa się wiele zabawnych interakcji. Zapewnił jednak, że fani nie mają się o co martwić, ponieważ gra nie polega jedynie na pływaniu łodzią.

Zwrócił także uwagę fanów na brak przycisku skoku. Barlog stwierdził, że nie ma się co martwić jego brakiem, a gracze nie będą za nim tęsknić w trakcie zabawy.

Podzielił się także swoimi przemyśleniami na temat przyszłości serii i czy będzie kierował kolejnymi grami w serii. Barlog stwierdził, że czuje się fenomenalnie w serii, ale wierzy, że jakakolwiek kontynuacja, jeśli taka istnieje, powinna być kierowana przez kogoś innego, tak jak trzy oryginalne gry. Według Barloga, ta nowa perspektywa przynosi świeże spojrzenie na serię, jednak nie zamierza odejść od serii (najprawdopodobniej sugerując, że chciałby reżyserować sequele, jeśli miałby taką szansę).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here