Gracze pytali, a The Farm 51 – twórcy World War 3 odpowiadali. Dowiedzieliśmy się ile będzie kosztować gra, o tym, że nowy trailer z elementami rozgrywki się tworzy i o tym, że przyjdzie nam zagrać w wersję Alpha, potem zamkniętą betę, betę i oczywiście Early Access. Poniżej przedstawiamy Wam pytania graczy i odpowiedzi twórców gry, które padły podczas piątkowego AMA.

  • Ile będzie kosztować gra? Cena gry będzie wynosić poniżej 60$. Będzie jednak dostosowana i podzielona na tą bliżej 60$ i na tą niższą od 60$.
  • Ile w grze znajdzie się lokalizacji? Będzie ich wystarczająco wiele, aby móc zadowolić graczy.
  • Czy wymagania gry będą takie jak ogłoszono czy się zmienią? Staramy się jak najlepiej zoptymalizować grę pod sprzęty graczy.
  • Jak wygląda kwestia udźwiękowienia WW3? Jest naprawdę dobrze. Nie macie się czego bać. Wszak stworzyliśmy grę Get Even, która była nominowana do nagrody, właśnie za udźwiękowienie.
  • Jak długi jest jeden mecz? Nadal to sprawdzamy. Wszystko zależy od tego jak zachowuje się drużyna. Jednakże na jeden mecz trzeba liczyć od 30 do 60 minut.
  • Czy w grze pojawią się inne mapy? Nie tylko miasta, ale też lasy, góry itp? Tak. Chcemy dodać rożne rodzaje map. Generalnie zdecydowaliśmy się na dwa typy. Miejskie i te na zewnątrz miast. Dodatkowo planujemy stworzyć mapy wraz z graczami.
  • Co z mikrotransakcjami? Mówimy im nie w EA, mamy grę do ukończenia. Jeżeli w grze takowe będą miały się pojawić to tylko za zgodą graczy i tylko miałyby się tyczyć zmian kosmetycznych.
  • Co z oficjalnym rosyjskim kanałem dla graczy zainteresowanych WW3? Chcemy bardzo być tam aktywni. Dlatego też aktualnie poszukujemy osoby mówiącej po rosyjsku na stanowisko community manager. Mamy już kilka kandydatur, więc jest to kwestia czasu.
  • Jakie benefity czekają tych co skorzystają z EA? Będziecie mogli pomóc nam w obraniu najlepszego toru przy wykończeniu gry.
  • Czy w grze znajdą się walki między wyspami? Zobaczymy. Nie potwierdzimy i nie zaprzeczymy.
  • Kiedy zobaczymy nowy gameplay? Gameplay trailer jest w trakcie tworzenia. Bądźcie czujni.
  • Kiedy zaprezentujecie gameplay? Czerwiec, lipiec? Niebawem.
  • Jak duże będą lokacje na mapach? Tak duże jak duże są w rzeczywistości.
  • Jak duże będą zespoły? 4-6 graczy – nadal nad tym pracujemy.
  • Czy w grze pojawi się mapa Chin? Nie, ponieważ gra wtedy mogłaby być zbanowana na terytorium Chin – co by skutkowało brakiem możliwości jej sprzedaży na tamtejszym terenie.
  • Jakie typy pojazdów pojawią się w grze? Czołgi, IFVs, APCs, UGVs, UFVs.
  • Czy maski gazowe, które pojawiają się w WW3 są tylko elementem ubrania? Tak na chwilę obecną tak. Później chcemy wprowadzić do gry chemikalia.
  • Czy jest szansa na złożenie preordera? Musicie obserwować nasze kanały społecznościowe po więcej informacji w tej sprawie.
  • Czy gracz będzie mógł sterować pojazdami powietrznymi? W WW3 odrzutowce i inne pojazdy latające nie będą sterowane przez graczy.
  • Jakie jest wasze podejście do problemów z lagami w grze? Czy jest to dla Was jakiś priorytet? Mamy ludzi, którzy skupiają się tylko na optymalizacji serwerów. Robią to od samego początku. Dodatkowo gra testowana jest na prawdziwych serwerach. Bez obaw.
  • Czy wszystkie bronie w grze będą do nabycia za monety z gry czy będą też bronie premium za prawdziwą gotówkę? Nie będzie broni premium. Wszystkie dostępne bronie w grze będą do odblokowania za monety z gry.
  • FPP czy TPP w trybie Recon? Pojazdy w trybie Recon? WW3 to gra FPS i nie zamierzamy wrzucać do niej innych widoków. W trybie Recon pojawią się pojazdy. Poczekajcie na więcej informacji.
  • Recon to tryb PVE? PVP
  • Ile broni znajdzie się w EA? Ponad 20 broni, ale z dużymi możliwościami modyfikacji wizualnej jak i sprzętowej.
  • Jak długo zamierzacie spędzić w EA? Od 12 do 15 miesięcy.
  • Czy WW3 bliżej do Arma 3 pod względem symulacji? Atmosfera i doznania z gry są bardzo zbliżone do Arma 3. Jednakże nasza gra to nie symulator i bliżej nam do Battlefielda niż do Arma.
  • Czy w grze pojawi się mapa Londynu? Nie podczas startu EA.
  • Czy będzie możliwość rozegrania meczy klanowych? Nie na start EA, ale mamy fajne plany odnośnie klanów na później.
  • Ile dostępnych państw będzie w grze? Na starcie 5, ale planujemy później dodawać kolejne.
  • W jaki sposób planujecie powiązać grę z esportem? Jeszcze to zobaczymy. Na wstępie chcemy ukończyć grę i zobaczyć jak popularna będzie.
  • Jakie rangi planujecie umieścić w grze? Chcemy umieścić prawdziwe rangi wojskowe, ale to nie wszystko…
  • Czy będzie można stworzyć rozgrywkę z innymi według swoich ustawień? W EA nie, ale później możliwe, że tak.
  • Czy w grze znajdzie się chat tekstowy? Tak.
  • Czy lider zespołu może wydawać instrukcje oddziałowi? Tak.
  • Czy nie boicie się o wykorzystywanie przez graczy chociażby bunny hoppingu? Jak chcecie z tym walczyć? Zacznijmy od tego, że nie możesz strzelać gdy skaczesz lub spadasz, przez co bunny hopping jest bezużyteczny.
  • Jak są liczone pociski. Jako magazynki czy jako pojedyncze pociski? Jako pociski.
  • Czy jeżeli ktoś postrzelony będzie w stopę to czy będzie kulał jak w SWAT4? Nie. Nie chcieliśmy stworzyć symulacji. Przyjemność z gry jest dla nas najważniejsza.
  • Czy w grze pojawią się lootboksy, które odblokować będzie można za pomocą kluczy? Nie. W grze nigdy nie pojawią się, żadne tego typu elementy, ani elementy pay 2 win.
  • Fabuła dla jednego gracza? Co-op? Dzielony ekran? Obecnie pracujemy nad trybem sieciowym dla wielu graczy.
  • Czy będzie możliwość zmiany prędkości poruszania się? Twoja prędkość poruszania się będzie uzależniona od pozycji ciała i ciężkości ekwipunku.
  • Jak będzie można naprawić czołg, aby działał? Nie będziesz mógł naprawić go całkowicie.
  • Czy będzie więcej map zlokalizowanych w Niemczech? Nie możemy tego potwierdzić teraz, ale możliwe jest, że tak.
  • Ile w grze będzie trybów? Początkowo dwa główne, potem systematycznie będziemy dodawać nowe.
  • Jak to wyglądać ma z pociskami? Kule będą mogły odbić się od ściany i rykoszetem trafić rywala. Dodatkowo przebijać się będą przez powierzchnie przez które prawdziwy pocisk by się przebił.
  • A co z gameplayem? Jak on wygląda? Niewątpliwie skopie on tyłki! Dodatkowo jeżeli chodzi Ci o wygląd gry to wszystko co widziałeś w ostatnim trailerze pochodzi z gry.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here