Pubg Corp. przygotowało ciekawą infografikę na temat największego fenomenu growego ostatnich miesięcy.

Pubg Corp. opublikowało infografikę, która w dokładnych liczbach obrazuje niesamowity sukces PlayerUnknown’s Battlegrounds. Od momentu uruchomienia wczesnego dostępu (23 marca) gra sprzedała się w nakładzie przekraczającym 26 milionów egzemplarzy na PC oraz Xboksie One. PUBG jest jednocześnie najbardziej dochodową produkcją na rynku pecetowym.

Co więcej? Wedle podanych danych gracze spędzili na polu bitwy ponad 2,7 miliarda godzin, a na serwery gry były momentami obciążone aż przez 3,15 miliona graczy. Widać też jak niesamowitym zjawiskiem streamerskim okazał się PUBG, gdyż ponad milion potyczek zostało zaprezentowanych na streamach. Na grafice możemy też poczytać o ulubionych pojazdach, broniach, czy zużytych skrzynkach.

(Kliknij aby powiększyć)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here